Klacht: maffiapraktijk

op 07 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Wij hebben via zoef.com een springkussen gehuurd bij Lexie partyverhuur. Voor vrijdag 01-07-2016. Deze werd gebracht op 30-06-2016, en opgehaald op 03-07. Niet duur 1 dag huren, en hem 4 dagen hebben, maar dat kon niet anders. Bij het ophalen werd gevraagd hoe te betalen, wij zeiden dat mag wel met Afterpay. Met een week zouden wij daar bericht over krijgen. Een goeie 2 weken later, zeggen mijn vrouw en ik tegenelkaar, zou het wel goed gaan, wij hebben nog niks gehoord. Rond 20-07-2016 bericht van Lexie partyverhuur, dat er nog een bedrag open staat. Oke geen Afterpay?? maar het wel willen afhandelen, en 25-07-2016 geld overgemaakt naar Lexie partyverhuur. Nu schijnt Afterpay ons rond 28-07-2016 ook ons gestuurd te hebben, maar daar kunnen wij ons niet in vinden, maar achteraf wel heel erg laat. Administratie kosten, wij bellen met Lexie, die zou het regelen met zoef.com, tijd later weer een mail, verkom verhoging, weer gebeld met Lexie partyverhuur, hij regelt het met zoef.com, allemaal mail verkeer, wij denken he het is klaar, Lexie moest het geld van ons overmaken aan zoef.com. Kom je terug van vakantie, zijn de administratie kosten ondertussen 25 euro bij Afterpay, en het gaat gewoon verder, ben je ondertussen 06-09-2016, gebeld met Afterpay,klantenservice (Christina). Die zegt dat wij het verkeerd gedaan hebben, nou ja zeg!!! Moet ik dan 2 keer voor hetzelfde product betalen. Ik heb betaald op 25-07-2016 aan Lexie partyverhuur, door een herinnering, Afterpay was nog niet aanwezig, en die komt dan pas 3 weken later om de hoek, en nu heb ik het fout gedaan, ergens zit een communicatie storing, of bij Lexie partyverhuur, of bij Zoef.com of bij Afterpay, maar bij Afterpay gaat alles via mail, en als je belt, krijg je te horen dat je het fout gedaan hebt. Het enige wat wij wouden is de rekening betalen, en het afhandelen, nu ben je 2 maanden verder, zit je met Afterpay, en communicatie is eigenlijk nihil, via mail kom je niet tot elkaar, en met bellen,maken ze je laaiend, want wij hebben het fout gedaan.

Dat Afterpay ophoudt met administratie kosten, en dat de zaak gesloten wordt. Wij hebben te goeder trouw gehandeld, en hebben netjes onze rekening willen betalen, en Afterpay blijft ons daarop stalken. Ze zitten in onze beleving achter de verkeerde aan, ergens is verkeerd gehandeld of Afterpay is te laat ingeseind, maar niet door ons

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 08 september 2016 om 15:52 geantwoord

Beste Ferdie de Lange,

Vervelend om te horen dat er het een en ander niet helemaal goed gegaan is bij uw order. Als u voor AfterPay kiest, mag u ook aan ons betalen. Vervelend dat je ook geen factuur hebt ontvangen. Normaal gesproken ontvangt u binnen 14 dagen na plaatsing van bestelling onze factuur. Is dit niet het geval, geef ons dan even een seintje.
Ik zie dat mijn collega inmiddels de administratiekosten voor u heeft afgeboekt. de webshop heeft uiteindelijk het geld naar ons doorgestort dus de order is gesloten. Alles is dus in orde op dit moment.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Dieuwke

Alle klachten die gemeld zijn door luchtkasteel