Klacht: machtmisbruik vn

op 21 februari 2018 over Goeievraag.nl in de categorie Websites - Forums

Goeievraag.nl blokkeerd ontrecht accounts ook bij mij .en waarom dit is hun reden.. Je account op GoeieVraag is geblokkeerd door het moderatieteam. Het moderatieteam heeft hiervoor de volgende reden opgegeven: Gelieve je voorkeur voor bikini’s voortaan elders uit te gaan leven.Je kunt op dit moment niet meer actief deelnemen aan GoeieVraag. Een verzoek tot opheffing van de blokkade kan worden gedaan door contact op te nemen met de beheerders, via het contactformulier.

Het is in de tussentijd niet toegestaan een nieuw account te openen. Nou ik dee het verzoek en nooit anwoord gehad .dus gewoon een nieuwe account geopend .en naar een poosje ook die account geblokkerd .Deze reden op Je account is geblokkeerd omdat er al een geblokkeerd account geregistreerd staat op hetzelfde IP-adres. Het gaat om het account ‘jos

Het is niet toegestaan om 2 accounts op 1 IP-adres te hebben.
ze willen me niet helpen verder ik kan niet anders dan steeds een nieuwe accounts aan maken ? en daarna dit bericht

Het is volgens de richtlijnen niet toegestaan om 2 accounts te hebben. Het is niet toegestaan om de blokkade op je 1e account te omzeilen door een 2e account aan te maken.

Om deze reden kan ik je account niet deblokkeren.

dat ze normaal doen en niet zomaar om niks mensen lopen te blokkeren

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goeievraag.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goeievraag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door huis3