Klacht: Machinist rookt

Froukje Jitske op 06 mei 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit in de stilte coupe tegen het hokje van de machinist aan en ik ruik duidelijk rook daar vandaan komen. Het slaat ook gelijk op mijn keel (dit heb ik bij het inademen van rook).

Gewenste Oplossing:

Niet roken, dat lijkt mij niet te mogen, vooral niet omdat ik nu als reiziger mee rook...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste Froukje Jitske, Wat jij omschrijft is zeker niet de bedoeling. Kun je toelichten op welk traject je reisde? Welke richting ging de trein op? Waar je vertrok, hoe laat en wanneer dit precies was? We vernemen dit graag van je. Met vriendelijke groet, Zoé Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Froukje Jitske

2 jaren geleden - Beste Zoé, Dit was afgelopen vrijdag 6 mei met de laatste trein vanuit Leeuwarden richting stavoren, deze vertrok om 23.23u uit Leeuwarden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 21:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Froukje Jitske,

We vinden het bijzonder vervelend te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met onze machinist. Roken is natuurlijk verboden in onze treinen!

Wat je omschrijft is zeker niet het visitekaartje dat wij willen uitstralen. We verwachten van onze collega's dat zij klantvriendelijk, professioneel en behulpzaam zijn.

We hebben jouw melding dan ook kenbaar gemaakt bij de teammanager. Deze zal dit voorval bespreken met de betreffende medewerker. We stellen het dan ook zeer op prijs dat je de moeite nam om het bij ons kenbaar te maken. Zo weten we ook waar onze verbeterpunten liggen.

We bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Froukje Jitske