Mijn Klacht:
De koffie komt aan alle kanten uit de machine ik gebruik de originele cups en de machine is pas een half jaar oud!!
Ik heb een dolce gusto lumio kp1305
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn machine goed werkt!
Een klant heeft problemen met een Dolce Gusto Lumio KP1305 koffiezetmachine, die na zes maanden gebruik aan alle kanten lekt tijdens het zetten van koffie. De klant maakt gebruik van originele cups, maar de lekkage blijft aanhouden.
De koffie komt aan alle kanten uit de machine ik gebruik de originele cups en de machine is pas een half jaar oud!!
Ik heb een dolce gusto lumio kp1305
Ik ben tevreden als mijn machine goed werkt!
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dolce-gusto.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over dolce-gusto.nl nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM