Klacht: MacBook niet geleverd

op 11 september 2018 over MacRelife in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn dochter heeft een MacBook besteld..
Zij heeft hierover gisteren een mail gestuurd met de vraag wanneer de Macbook geleverd gaat worden.
Op de bevestiging staat dat de MacBook geleverd wordt binnen 3 tot 7 werkdagen.
Omdat die termijn gisteren reeds verstreken was heeft zij getracht te bellen. Helaas wordt na elke keer meer dan 5 minuten wachttijd de verbinding verbroken.
Zelf heb ik ook twee pogingen gedaan tot telefonisch contact maar ook Ik kreeg het bandje dat alle professionals’ telefonisch in gesprek zijnwaarna de verbinding wordt verbroken.
Dit komt helaas weinig professioneel over.

Inmiddels heeft mijn dochterj een mail ontvangen dat er enige vertraging is. In die mail staat dat de Macbook naar verwachting geleverd wordt binnen 10 werkdagen. Jammer dat je dit pas meegedeeld krijgt als je diverse pogingen doet te achterhalen waar je MacBook blijft.
De vertraagde levering zorgt er namelijk voor dat mijn dochter haar studie niet op een juiste manier kan starten.
Bovendien schept de opmerking naar verwachting het vermoeden dat het nog langer kan duren.
Hij is immers wel al volledig betaald.

Tevreden wanneer de MacBook geleverd is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MacRelife over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MacRelife in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door josaanwe