Klacht: Macbook functioneert niet

op 17 maart 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik heb een MacBook aangeschaft. Het gaat om een Apple Macbook Unibody White; Met 4GB DDR3 en macOS Sierra.

Helaas werkt deze vanaf het begin al niet optimaal. Het is niet mogelijk om letters te typen, alleen de cijfers werken. Daarnaast werkt het touchpad ook niet optimaal. Je kan niks aanklikken of er komt een popschermpje naar boven. (Zoals als je met de rechtermuisknop klikt.) Ik heb al een reset gedaan, en ook al opnieuw opgestart. Dan werkt het even, maar ook niet volledig. Of valt het weer weg. Het lijkt alsof hij een soort kortsluiting maakt of zoiets.

wanneer ik mijn volledige aankoopbedrag krijg terug gestuurd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 21 maart 2017 om 13:30 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar behoren werkt.
Kunt u het ordernummer van de bestelling (dat begint met twee letters, gevolgd door 7 cijfers), een korte toelichting en uw adresgegevens ter controle mailen naar info@groupdeal.nl?
Dan zullen wij het probleem bij de betreffende leverancier voorleggen.

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl