Klacht: Macbook 15″, Retina scherm en vochtschade

op 27 juni 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een kop koffie over mijn Macbook van ca. 16 maanden oud laten vallen en dus eigenschuld. Ik heb dit aangeboden bij Icentre na overleg met Apple Care om een onderzoek te doen voor eventuele reparatie. Men gaf mij een schatting tussen 350 en 900 Euro. Ik krijg een opgave van de kosten en alles moest vervangen worden kosten 2.000 euro. Dat vond ik wel erg veel voor een reparatie dus heb besloten om de onderzoekskosten te betalen van 84,50 Euro en de Macbook terug te nemen. Bij toeval maakt een collega mij attent op een reparatie center voor Mac en dacht ik zeg niets en breng hem gewoon weg voor reparatie. Om 10:30 geef ik hem af en om 12:30 krijg ik een telefoontje, U heeft geluk meneer uw Macbook, doet het weer en alles werk naar behoren. Echter het toetsenbord heeft bij sommige toetsen nog wat last en geven een plak gevoel. Dit kan beter worden door gebruik of u kunt het toetsenbord vervangen en dat kost u 147,50 euro. Dat heb ik dan ook direct laten doen. Nu is hij dus gemaakt, zonder data verlies en met een nieuw toetsenbord voor 199,00 euro.

Ik voel me gewoon heel hard genomen door de reparatiedienst van Icenter (Harmony) wat als ik hem had laten repareren hadden ze hem dan gewoon schoon gemaakt en 2.000 euro in rekening gebracht?

Ik heb het gevoel dat dit oplichting is en ga bekijken wat ik hier aan kan gaan doen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joss5421