Klacht: maandelijks incasso’s afgeschreven

op 06 juni 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen 4 maanden is er 4 keer geld van mijn rekening afgeschreven. De afschrijvingen vonden plaats eind februari, eind maart, eind april en eind mei.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de afschrijvingen stoppen en ik mijn niet terugboekbare geld ook krijg teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 juni 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

07-Jun-2017, Mathijs Duin per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door mathijsduin