Klacht: Maand teveel betaald

op 29 november 2013 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Na een jaar een abonnement bij TrainMore te hebben gehad, kwam ik erachter dat ik 13 maanden betaald heb. Ik heb meegedaan aan de aanbieding van 2 maanden gratis sporten bij een jaarabonnement. Zelfs dat ging vreemd: na de 2 maanden gratis sporten werd je alsnog verplicht een jaar te betalen, terwijl de aanbieding het idee gaf dat je 10 maanden betaalt voor een abonnement van 12 maanden.
Als ik te laat was met betalen, kreeg ik wel drie keer per week een email. Nu heb ik al 24 dagen geleden voor het eerst een mail gestuurd met de betalingsbewijzen dat ik een maand teveel heb betaalt en telkens wordt er gezegd: eind van de week hoort u het en ‘ de andere afdeling’ is ermee bezig. De betaalbewijzen zijn er, je legt ze naast je eigen rekening en dat is het, dat hoeft geen maand te duren.
Ontzettende slechte klantenservice en enorm dure sportschool, ik ga hier nooit nooit meer naartoe

Het storneren van de maand die ik teveel heb betaald.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:17 geantwoord

Beste heer/mevrouw van der Lee,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Dvanderlee