Klacht: maand termijn september 2016

op 03 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb begin maand september nieuwe smartfoon gekocht en daar sim kaart in overgezet heb toen internet data verbruikt volgens u maar hoe kan dit als ik alleen maar een sim ony abonement heb met 200 bel minuten met nu 100 euro over september betalen inplaats van 5 euro
warpm moet ik wat betalen waar ik geen abonement voor heb
hoe dit op te lossen anders ben ik genoodzaakt alles op te zeggen

Gewenste Oplossing:

hoe af te handelen ik heb geen behoefte aan data bundel op mobiel
als er geen goede oplossing komt zeg ik abnnement op en ga ik zeker geen andere diensten via jullie betrekken in toekomst J L Cnossen gaat om nummer 0653268010 adres skerwald 11 Oosthem
8618NE geboorte datum 26-12-1962

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door timergek@hotmail.com