Klacht: maand abonnement

op 26 juli 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

1 maand abonnement die automatisch doorloopt? Mijn zoon van 16 die een mail krijgt dat hij opnieuw moet betalen terwijl hij duidelijk heeft gezegd dat het voor een maand was. En nu stilzwijgend is verlengd. Ben het er niet mee eens. Maar goed ik wil betalen alleen niet nu maar krijg pas 21 augustus mijn salaris en dat kan want dan heb ik weer mijn salaris. Ik zit in de schuldsanering en moet van 50 euro per week leven. Maar een bedrag van 16,- euro is ineens 27,95 euro geworden? Heel vreemd.

Als die opgelost word met een bedrag van 16 euro en het abo per direct word beeindigd

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 26 juli 2017 om 11:45 geantwoord

Bedankt voor je bericht, Jazzu. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice via info@fitforfree.nl over deze melding? :) Daar kunnen ze je meer vertellen over de opbouw van de (openstaande) bedragen. Een maandcontract is iedere maand opzegbaar. Houd wel rekening met de maand opzegtermijn. Is deze informatie een beetje duidelijk? We horen het graag.

Heeft op 26 juli 2017 om 12:55 geantwoord

Het geld is betaald maar een maand abonnement en dan een maand opzegtermijn? Vreemde gewaar wording. Hij heeft nu 28 euro betaald dus wil dan per omgaande de 12 euro terug gestort hebben.

Sanne van Dijk

Alle klachten die gemeld zijn door dunja1172