Klacht: maaltijdbox

op 13 september 2017 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

ik werd gebeld door hello fresh of ik een box wilde die 24.,- kosten en heb duidelijk gezegd voor 1 maal omdat ik eerst wilde weten of ik het eten wel lekker vond de afspraak was 1 malig en niet dat ik verplicht was er nog twee bij te nemen heb gemailddaarover ze reageerde er niet op klantenservice@hellofresh.nl klantnr 100023764 factuurnr.2017940556868 er ging iets niet goed met de betaling kreeg daar bericht over terug gebeld die mnr van hellofresh gaf het weer de schuld aan incasso en incasso moest ik hellofresh weer bellen dus ik weet niet meer als klant waar ik aan toe ben men vriend naar de bank met de rekening dat lukte niet omdat hij onder bewind staat nu hebben we het aan het bewind gegeven en krijg steeds van call2collect.nl dat ik incasso kosten moet betalen terwijl ik al mails heb gestuurt en er wordt niet op gereageerd dus voel ik me in de maling genomen logiesincasso@call2collect.nldosiernr 1639437 ik zei dat ik er niks meer van snap

als de klacht wordt opgelost en dat ik niet al die extra kosten hoef te betalen wat niet de afspraak was telefonische

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door joost ab