Klacht: Maak het vinden van vorige uitslagen wat simpeler

op 25 april 2016 over Miljoenenspel in de categorie Loterijen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Miljoenenspel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Miljoenenspel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Miljoenenspel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Miljoenenspel

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:57 geantwoord

Geachte heer Van Veen,

Mijn excuses voor de zeer late beantwoording van uw klacht. Door een onbekende fout kregen wij geen melding van uw klacht.

Het is vervelend om te vernemen dat het u niet lukt om de trekkingsuitslagen te bekijken. U kunt via de website tot 1 jaar terug de uitslagen bekijken. Via deze link: https://www.miljoenenspel.nl/miljoen/trekkingen.html#. komt uit bij de uitslagen. Rechts in het scherm ziet u de mogelijkheid om een andere trekking te selecteren via het drop-down menu. Ik hoop u hiermee geïnformeerd te hebben en wens u veel geluk.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Miljoenenspel

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Miljoenenspel
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alblasserwaard