Klacht: M.H

op 31 januari 2014 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 17-01-2014 een brief gestuurd wegens opzegging alle loten dintel 10 5032cp tilburg
toch is in januari geld afgeboekt liefst 3 loten waar wij niet om gevraagd hebben

per jan 2014 geen loten meer afboeken

Gewenste Oplossing:

per omgaande uit de postcodeloterij
en van 2 loten geld terug boeken.

van onze brief niets meer gehoord .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c van den hoven