Klacht: M.H

op 14 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Horloge in een plastic zakje defect ontvangen,gewoon belachelijk er zit een elastiekje omheen om de boel bij elkaar te houden .Het kruis wat u stuurde is van koper ik dacht dat het double zou zijn. Zo kan een mens toch niet voor de dag er mee komen.Het weerhoud mij wel om verder met u in zee te gaan.Ik stuur alles in dezelfde verpakking terug.

Nieuw sturen in behoorlijke verpakking met gebruiksaanwijzing en garantie bewijs.Ik ben 76 en heb dit nog nooit meegemaakt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 14 januari 2014 om 17:17 geantwoord

Beste Uitbieder,

We vinden het erg jammer om te horen dat de door u gewonnen producten niet goed bij u zijn aangekomen. We lezen ook dat u de producten inmiddels heeft geretourneerd.
Zodra ze bij ons aankomen nemen we contact met u op en zorgen wij ervoor dat u de producten goed gaat ontvangen.

Vriendelijke groet,

Uitbieden.nl

Heeft op 16 januari 2014 om 11:10 geantwoord

oplossing is goed

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Uitbieden.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wihar