Klacht: Lyca belooft maar ik zie niks rotzooi provider is het geworden.

op 24 januari 2014 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Na een aantal jaar klant te zijn van lycamobile, nu toch overgestapt. Ik waardeerde 10 euro op voor 1gb internet, internet heeft het 1 dag gedaan! Ik bellen met de klantenservice zegt de pannenkoek van lycamobile dat het aan mijn netwerkgegevens ligt. Heb die al 1000 x gereset en daar ligt het niet aan. Lyca koopt zijn minuten van kpn en kan nooit hetzelfde bieden, ze komen niet eens in de buurt van een kpn of een vodafone. Het meest vervelende vindt ik dat ze er zo gemakzuchtig overdoen en doen alsof het aan mijn tel ligt. Nou heb ik een nieuwe provider genomen en of ik nou binnen zitbof buiten ben of op kantoor, altijd bereik en internet. Stap nu over en verlaat lyca, doodbloeden moeten ze.

Ik hoef niks meer van lycamobile, na een aantal x een nieuw simkaart gevraagd te hebben met 1gb internet die het wel zou doen, waarvoor ik 1 dag voor 10 euro heb mogen internetten. Mijn oplossing is overstappen. Ik ben veel geld misgelopen omdat ik mails en app berichten ben misgelopen door geen internet. Mij naaien ze ge 2e x

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Said1988