In april 2021 een bed besteld, zou 8-12 weken duren na 15 weken gebeld, konden ze niet vertellen wanneer mijn bed geleverd zou worden door “corona drukte” na 20 weken weer gebeld gemaild nog steeds geen idee hoe of wat.... Lees meer
Een bed besteld bij luxury beds en gekozen voor de optie om het bed thuis te laten afleveren. Bezorgers onbeschoft, 1 van de bezorgers heeft mijn hele wc onder gekotst. Daarnaast hebben ze schade gemaakt aan mijn muren, er zitten... Lees meer
Vandaag tussen 15.00 uur en 18.00 uur zou mijn boxspring gebracht worden. Het is nu bijna 19.00 uur en niemand gezien ben ook niet gebeld, niets. Ik vindt echt dat dat niet kan. Ik bel morgenochtend meteen want moet nu... Lees meer
Op 01-02-2020 werd ons bed geleverd de bezorgers waren heel onbeschoft zodra ze binnenkwamen vroegen ze gelijk het bedrag dat wij moesten betalen. Toen zij het bed hadden geplaatst hadden zagen wij dat het bed beschadig was er zat een... Lees meer
20 november besteld. Diverse malen levering beloofd en uiteindelijk pas eind maart geleverd zonder de juiste toppers. Die zijn 30 maart opnieuw besteld. Levertijd 9 tot 12 weken. Nu 18 juni: 11,5 week ma de herbestelling en 7 maanden na... Lees meer
Ik heb in de winkel een kledingkast gekocht. Daar is alles goed gegaan. De mensen waren erg beleefd. Behalve de dag toen de bezorgers de kast kwamen afleveren. Ze waren met zijn drieën. Ze spreken nauwelijks nederlands. Behalve eentje die... Lees meer
Ik heb in december mijn bed ontvangen van luxurybeds. Binnen 1 week was mijn hele matras vol met pluizen. Ben toen naar de winkel geweest om deze klacht te melden. De mannelijke medewerker heeft gezegd dat dit absoluut niet kan... Lees meer
Besteld bed maat 180x200. Gekregen bed 180x220 .
Tv lift scheef gemonteerd dopjes van de linnenkast niet aanwezig Lees meer
afspraak niet nagekomen. had gezegd tussen 9.30 en 13.00 zouden ze komen. gebeld om 13.00 waar zijn jullie??? ooo we zijn vergeten foor te geven dat we tot 18.00 kunnnen komen. vergeten????? hoe achterlijk lunnen jullie zijn???? ik werkende pwrsoon... Lees meer
Hallo ik heb een boxspring besteld en heb door gegeven dat ik in een portiekwooning woond en de bed naar boven moet gebracht worden via tel doorgegeven en was goed ik moest 75 euro betalen ,maar wat doet de bezorgers... Lees meer