Klacht: Lundia Laminaatvloer

op 15 april 2019 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Vorig jaar Lundia vloer gekocht en in april vorig jaar laten leggen door een door Karwei Broek op Langedijk geadviseerd bedrijf Uw Rechterhand. In december 2018 een klacht neergelegd bij Uw Rechterhand omdat de kopse kanten waren gaan wijken. De directeur van Uw Rechterhand is komen kijken en er is toen geconstateerd dat de vloer niet goed gelegd is. De overlap is namelijk niet minimaal 400mm maar slecht 80mm. De het klusbedrijf van Huis in ’t Veld is verantwoordelijk. Deze wijst iedere verantwoordelijkheid af want die zegt dat er goed gelegd is en dat het probleem aan de kwaliteit van de vloer ligt. Dus de klacht in januari 2019 bij Karwei Broek op Langedijk neergelegd. En deze doen er na verschillende mails en bezoeken in de winkel helemaal niets mee. Ze staan je zelfs uit te lachen als je er naar vraagt.
Het komt hier op neer dat je als consument niets te vertellen heb.
Door het fout leggen van de vloer is er schade ontstaan aan sommige hoeken van de laminaat waardoor iemand zijn voet heeft opengehaald aan de losgekomen toplaag.
Ik heb daarom een nieuwe vloer moeten laten leggen .

Dat er iemand komt die zijn verantwoordelijkheid neemt en iets aan het probleem doet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruudgn