Klacht: Lundia laminaat gustav

op 09 april 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben September 2015 Lundia laminaat gustav gekocht bij karwei 110 m2 met een goldline ondervloer. Vorig jaar begonnen de problemen met de toplaag er gaan gewoon stukjes af! Na 2 experts veel bellen Word er niks gedaan want het lag de 1e keer aan het leggen volgens de expert en volgens de 2e aan de ondervloer die nota bene is aangeraden door karwei en zeker niet 1 van de goedkoopste is.
Hier gaan wij natuurlijk niet mee akkoord vooral niet omdat ik overal op internet klachten over Lundia laminaat tegenkom. En karwei service? Die hebben ze niet ze verwijzen je door naar de leverancier maar wie verkoopt de vloer karwei toch! Als het regent van de klachten haal dit laminaat dan uit je assortiment want je klanten worden de dupe!

Wanneer wij een redelijke vergoeding krijgen om een betere vloer te kunnen kopen en dat karwei netter met hun klanten omgaat en ze je niet doorverwijzen naar de leverancier!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Dijksterhuis