Klacht: Lundia Faas laminaat niet goed .

op 08 juni 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Laminaat gekocht Lundia Faas,24 pakken.
Na een paar maanden lieten de naden los,klacht gemeld.
Expertise uitgevoerd en klacht gegrond verklaard.
Wel moest ik voor deze afspraak een dag vrij nemen.
Nu moet ik de laminaat er is eerst uithalen voor dat ik het vergoed krijg.
Dat is de eis wat Lundia stelt .
Ik heb hier op korte termijn geen tijd voor.
Toen we de vloer gingen leggen was de kamer ,keuken en de hal leeg.
Doordat we net in dit huis kwamen wonen.
Nu moeten alle meubels eruit ,vloer eruit halen en terug brengen naar Karwei.
Dan pas kan ik mijn aankoopbedrag terug krijgen.
Terwijl er foto,s aangeleverd zijn en er is een expertise rapport.
Lundia eist de vloer terug terwijl ik het bij Karwei gekocht heb.
Het lukt mij pas met hulp om okt/nov de vloer eruit te halen ,maar dat duurt Lundia te lang.
Dus ik zie het zo,vloer eruit,terug brengen,aankoopbedrag terug van Karwei,en de vloer wordt zo de container in gedonderd.
Als ik de vloer niet eerder aanlever dan krijg ik mijn geld niet terug.
Moet ook nog een nieuwe vloer kopen,maar zeker niet bij Karwei.
Ik ben van mening dat ik zaken doe met Karwei en niet met Lundia.
Wat de twee bedrijven als afspraken hebben mag de consument geen slachtoffer van worden.
De tranen schieten me in de ogen als ik al aan het werk denk,en dan ook nog als een klein kind met 24 pakken gelegde laminaat terug naar de winkel.
Ik wil toch zelf bepalen wanneer ik de vloer eruit haal.
En ik kan het laten doen,maar dan wordt het nog een duurder grapje.
De vloer heb ik ook nog moeten laten leggen.
Nu weer opnieuw binnen een half jaar.
Gewoon mijn geld terug,bepaal zelf wanneer het eruit gehaald word en dan mogen ze van mij absoluut de vloer terug.
Scheelt alleen maar in de kosten voor de afvalverwerking .
Lundia heeft een expertise bureau gestuurd en die heeft het weer naar Karwei gemaild,ik ben nergens in het verhaal.
Als ik wat met Lundia te maken had dan was er rechtstreeks naar mij toe de bevindingen gemaild.
En dan de juffrouw achter de klantenservice !! Ze zei rustig dat ik blij moest zijn dat ik mijn geld terug kan krijgen.
Volgens mij had ik dat graag anders gezien.
Laminaat 10 jaar in de kamer.

Als ik mijn aankoopbedrag terug krijg en de laminaat kan aanleveren wanneer het mij uit komt.
Maar zeer zeker de aankoopbedrag direct terug en laminaat uit kunnen zoeken bij een erkend bedrijf.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 20 juni 2016 om 12:01 geantwoord

iom de leverancier krijgt de klant ander laminaat.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Engbers