Klacht: Lumia 950xl ernstig beschadigd na verzenden vanuit Dynafix. Dynfix lost niks op!

op 05 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Al enige tijd ben ik mijn Microsoft Lumia 950xl kwijt nadat deze gebreken vertoonde. Op 17-5 heb ik de eerste melding gemaakt richting tele2 over dat mijn telefoon ernstige gebreken toonde zoals: meerdere malen uitvallen per uur, het vreten van batterij, het vastlopen van de telefoon dat alleen maar opgelost kon worden door een harde reset. Na contact te hebben gehad met een medewerker is er een reparartieverzoek ingediend onder nummer: LLF001-1331‏. Ik heb de procedure gevolgd en mijn telefoon verstuurd naar Dynafix.

Op 14-6 kreeg ik de mail dat de service voltooid is en ik zo blij als een kind, ben mijn telefoon op 17-6 gaan ophalen bij een DHL service punt. Na direct me telefoon aangezet te hebben en weer ge-herinstalleerd te hebben kwam ik er al snel achter dat de problemen niet verholpen waren en dat de batterij boller was waardoor het scherm naar buiten kwam. Natuurlijk heb ik meteen weer contact gezocht met Tele2 en opnieuw een reparatie verzoek ingediend. Dit werd ingesteld
Wederom kreeg ik alle gegevens via tele2 onder referentie: NLLF001-1975.

Aangezien ik in een verhuizing zat heb ik direct mijn nieuwe adresgegevens doorgegeven aan Tele2 zodat mijn telefoon bezorgd zou worden op het nieuwe adres, tot mijn verbazing is dit niet aangepast in het systeem. Op 14-7 kreeg ik wederom de melding van Dynafix dat de service voltooid is en dat de telefoon naar; u raad het al; naar mijn oude adres verstuurd werd. Na veel gebel met dynfix bleek dat zij dit niet konden aanpassen en dat we maar moesten wachten totdat de telefoon in hun systeem terug zou komen zodat ze het per koerier naar mijn nieuwe adres konden versturen.

Na uitvoerig contact te hebben gehad via Social Media werd mijn telefoon vandaag 30-7-2016 thuis bezorgd. Bij het uitpakken van de telefoon zakte de moed totaal in mijn schoenen. Het scherm is rechtsonder in de hoek helemaal gebroken en er loopt een dikke breuk van rechtsonder naar linksboven in het scherm. Het scherm zit helemaal onder de dikke krassen en achterop de telefoon ook. Zoals u kunt zien in de gerefereerde meldingen heb ik aangegeven dat er lichte krasjes op het scherm zaten. Ik heb de telefoon altijd met liefde verzorgd en een goed hoesje van Mozo eromheen.

Nu zit ik dus met 2 problemen. 1 probleem is dat mijn telefoon ernstig beschadigd terug gekomen is en 2 dat het probleem nog steeds niet verholpen is aangezien ze alleen wat stof weggeblazen hebben en een nieuwe batterij erin hebben gedaan. DIt verhelpt de problemen niet.

Ik zou al tevreden zijn als Dynafix actief bezig is met mijn klacht. Aangezien de schade door dynafix of hun vervoerder is veroorzaakt, verwacht ik direct een nieuwe telefoon of dat de schade compleet vergoed word.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 08 augustus 2016 om 11:29 geantwoord

Goedemiddag heer,

Wij hebben inmiddels via Facebook contact en zien het toestel zoals afgesproken graag retour komen naar ons. We zullen de schade kosteloos voor u herstellen zoals besproken.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels007