Klacht: Luidruchtige bezorger

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al jaren bezorgt onze krantenbezorger de telegraaf netjes, maar altijd op een brommer die zo ontzettend veel herrie maakt iedereen wordt er wakker van, om 5 uur s,ochtends dan weer 6 uur of de laatste tijd 6.30
Hij smijt de krant naar binnen en geeft nog even lekker gas op naar de buren
Ik vind het asociaal!, ben geneigd hierom op te zeggen.

Ik ben tevreden als de brommer minder herrie maakt, de krant rustig door de brievenbus gedaan wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 13:21 geantwoord

Geachte mevrouw Jongkind,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat er sprake is van geluidsoverlast vroeg in de ochtend wanneer de krant bij u bezorgd wordt.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Helaas is volgens onze administratie hier niet eerder een melding van gemaakt bij ons, waardoor wij niet de nodige stappen hebben kunnen ondernemen.

UIteraard zullen wij hier nu wel werk van maken en zullen wij hierover contact opnemen met de bezorgdienst.

Mocht u problemen blijven ondervinden, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven via 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/. Dit stelt ons in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Wandajongkind