Klachten over Lu

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Lu zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

12 klachten gemeld
1.0 /10
8 stemmen

Tijdslijn

Lu tucjes

Klacht van Mirjammetje2 op 13 september 2021 over Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb een pakje LU tucjes gekocht, maar eenmaal thuis het pakje geopend, zit er aan alle tucjes een homp met zout. De ene kant van het tucje was ook gewoon wit van het zout ipv geel van et tucje. Dit is... Lees meer

Lu tucjes zout

Klacht van Professor Beta Versie op 12 augustus 2021 over Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Een paar maanden geleden hadden wij de Lu Tuc bacon deze koekjes waren zo zout dat dit niet eetbaar was. Hierover hebben wij een klacht bij Lu ingediend en als antwoord kregen wij een pakket met zoete Lu koekjes met... Lees meer

Droog

Klacht van Renettavdborn op 03 augustus 2021 over Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb vrijdag 30-7 lu prince ministars koekjes gehaald, van de 5 pakjes die erin zaten waren er 3 pakjes heel droog, alsof de koekjes al oud waren en uitgedroogd, 2 waren wel goed. Lees meer

Zout vergeten?

Klacht van gakkerman op 31 juli 2021 over Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Begin deze week 3 pakken tuc classic 3 packs x 65 g gekocht bij Action maar het bekende zoute smaakje ontbreekt. Er zijn geen kleine zoutkorreltjes te zien op de 'gezouten' crackers. Lees meer

Stuk koek tekort

Klacht van Mevrouw nancy op 10 maart 2021 over Lu in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik doe vandaag mijn doos koekjes Lu prince start naturel open die ik juist in de winkel gekocht hebt. In één pakje ontbreekt een halve koek. Hoe kan dit, nog nooit voorgehad. Heeft er iemand in de de fabriek een stuk... Lees meer