Klacht: Slechte service

op 12 februari 2019 over lpgonderdelenshop.nl in de categorie Internetshops - Motoronderdelen

Ik had bij de lpgonderdelenshop.nl een lpg tank besteld,ik had het geld overgemaakt op hun rekening op 4februari 2019 ,ze hadden mij beloofd dat er ook een montagebeugel bij zou zitten,daarna zei de telefoniste dat het ineens niet waar zou zijn en stelde mij de keuze op wel een heel arrogante wijze om mijn geld terug te sturen,ik ging ermee akkoord dat ze me het geld dan terug zouden gaan storten,het is vandaag 12 februari 2019, na 3 e mails wat ik heb verstuurd krijg ik woensdag 6 februari 2019 deze e mail “Zoals u reeds is medegedeeld is de heer Zalm deze week pas vrijdag weer in huis, derhalve zal hij u ook vrijdag berichten” het is vandaag 12 februari 2019,ik heb nog niks van hun gehoord ,ik heb al 4 e-mails gestuurd maar ze weigeren me te antwoorden. Willen jullie mij hiermee helpen alstublieft ,alvast bedankt

Als ze zich houden aan hun woord en me correct en vlot behandelen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lpgonderdelenshop.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lpgonderdelenshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bora Tercan