Klacht: Loze beloftes van www.hotels.com ,

op 22 augustus 2017 over Hotels in de categorie Horeca

Laat u niet lokken door te sparen voor een gratis overnachting na het rewards sparen van 10 overnachtingen. Door problemen met inloggen werden mijn overnachtingen/rewards niet geteld. Uiteraard heb ik hier tijdens mijn reis over gebeld en kreeg te horen dat de reward punten zouden verschijnen na ingecheckt te hebben. Na 18 overnachtingen via hotels.com was er nog geen enkele gespaarde overnachting te zien. Hierop heb ik contact opgenomen en mij werd duidelijk gemaakt dat ze niets voor me konden doen daar ik niet was ingelogd voor het spaarprogramma. De bevestingsmails en boekingsnummers op mijn naam hielpen niets, men verschuilt zich achter een rij met regels en kleine lettertjes, ook al is het duidelijk aantoonbaar dat er via hotels.com is geboekt en betaald.

Door deze teleurstellende ervaring ben ik gaan shoppen en kijken en zag tot mijn verbazing dat andere aanbieders vaak behoorlijk goedkoper zijn met de zelfde kamer in het zelfde hotel. Laat u dus geen lolly voorhouden, sparen is leuk als je aan het eind beloond wordt, ook al weet je dat je gewoon betaald voor die gratis overnachting. Deze ervaring heeft mij ca. 200,- gekost. Mijn Tip is dan ook: Hotel overnachtingen sparen loont niet, pak direct je voordeel en boek bij een andere aanbieder die het vergelijkbare goedkoper aanbied!

Niemand geeft iets gratis weg dat besef ik al te goed, hotels.com geeft echter niet weg wat wordt beloofd.

Groet van een reiziger.

Als ze geven waar ik aanspraak op kan maken, 18 gespaarde rewards

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotels

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T de Weerd