Klacht: Loze beloftes

op 11 juli 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boekje bestelt, direct met ideal betaalt.
Bevestiging ontvangen per mail. Toen mail ontvangen dat de zending vertraagt was. Toen mail dat boekje voor 7 juli geleverd zou worden en toen een mail dat het boekje toch uitverkocht was.
Ik moest blijkbaar zelf de order annuleren, dan stond het geld binnen 2 werkdagen weer op de bank. Maar niets is minder waar. Dus mail gestuurd via contact formulier. Reactie van digital operator????? Dat het geld echt binnenkort bijgeschreven staat. Maar nu weer een paar dagen verder is dat niet het geval.
Werkelijk waar…slecht bedrijf. Ik had de recenties van te voren moeten checken. Slechte beoordelingen!

Gewenste Oplossing:

Als het geld morgen is bijgeschreven. D.d. 12-07-2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 26 september 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Arthurmickey