Klacht: loze beloften manager Jumbo Harderwijk

op 27 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

In mei 2016, i.v.m. vakantie aldaar, bij Jumbo in Harderwijk boodschappen gedaan. Aan een nietje, welk deels openstond, in kartonnetje welk je gebruikt als afscheiding op de kassa loopband mijn vinger opengehaald. Bij meerdere kartonnetjes zaten deze nietjes er maar deels goed in. De kassamedewerkster, die mij nog een pleister op mijn vinger plakte, gaf aan dat het niet de eerste keer was dat dit gebeurde. 2 dagen later kwam ik weer bij deze Jumbo en nog steeds werden deze kartonnetjes met nietjes gebruikt. Bij thuis komst klacht hierover ingediend omdat mijn vinger ook nog begon te zweren. Manager belde mij daarna op dat hij de kartonnetjes zou gaan verwijderen en hij zou mij een aardigheidje sturen voor de opgelopen verwonding. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Ik woon op ruim 190 km. afstand, dus ophalen was geen optie.

Ik ben pas tevreden als manager (of directie Jumbo) mij het beloofde aardigheidje toestuurt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HS7859