Klacht: Lounge set binnen 2 jaar kapot.

op 18 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Juni 2014 2 jaar terug dure loungeset (San giorio kobo Grey)gekocht bij blokker 850 euro.nu 2 jaar verder gaat hij helemaal kapot.de draden scheuren en de deksels van de tafel en hoekelement.zijn poreus geworden.waardoor kussens niet waterdicht meer kunnen worden opgeborgen. De set staat winters binnen dus daar kan het niet aan liggen.maar dan nog een set van die prijs moet tegen weersinvloeden bestand zijn.contact met klantenservice opgenomen. Advies een mail te sturen met daarin de omschrijving van de klacht en foto’s te maken.keurig gedaan allemaal.maar blokker laat vervolgens weten dat ze tot op heden niet toe komen om klacht te behandelen.tot 3 keer toe deze mail gehad.vervolgens gebeld.met blokker.het meisje zei.ik zal even kijken naar de mail. Hé dat is toevallig ik zie dat mijn collega er op dit moment mee bezig is.ik weet zeker dat u vandaag nog bericht van haar zult ontvangen.nou ik blij dacht dat ze eindelijk stappen zouden ondernemen.wat blijkt.we zijn nu anderhalve week verder en nog geen mail van de dame die er mee bezig is.maar wel weer een mail dat ze er nog niet aan toe zijn gekomen om mijn klacht te behandelen.he?ik snap er niks meer van.ze liegen gewoon om probleem af te schuiven. Ik zit nu met een kapotte loungeset die ik niet durf te gebruiken omdat ik bang ben er door heen te zakken.als ze niet opschieten is de zomer straks voorbij. Volgende week vakantie en had graag gezien dat ze met een passende oplossing kwamen.ik wacht nu al een maand op een reactie van blokker.het enige wat ik tot nu toe krijg zijn leugens en automatische mailtjes waarin word gezegd dat het erg druk is.en ze nog geen tijd hebben gehad om te reageren.ik vindt het niet erg hoopvol overkomen dat je al een maand achterloopt om klachten af te handelen.wat voor rommel verkopen ze daar bij blokker dat er zoveel klachten over zijn.

Ik zou tevreden zijn als blokker mij serieus zou nemen en komt met een oplossing.het kan niet zo zijn dat een loungeset van die prijs binnen 2 jaar aan zijn einde is.er zit 3 jaar garantie op.ik wens geen zelfde loungeset van deze kwaliteit te ontvangen.ik ga er vanuit dat een set minimaal 7 jaar mee gaat of langer.het is kunststof en aluminium wat bij normaal gebruik heel lang mee moet kunnen gaan.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 19 juli 2016 om 10:57 geantwoord

Beste mevrouw Prins,

Allereerst bied ik excuses aan voor de lange periode waarin u al op een oplossing aan het wachten bent. Dit duurt echt veel te lang. Ik kan mij goed voorstellen dat wij u hierin teleurgesteld hebben.

Ik heb direct de foto's die u gestuurd heeft laten beoordelen. De mankementen die hierop te zien zijn en die u omschreven heeft vallen allen onder de garantie. De San Giorgio Kobo Grey set hebben wij niet meer in het assortiment opgenomen. Omruilen is hierdoor helemaal niet meer mogelijk. U geeft ook aan dat u geen omruiling voor dezelfde set wilt.
Wel kan ik u een omruiling aanbieden voor een van deze twee sets:

- De Loungeset Lecce 5delig: http://www.blokker.nl/nl/blknl/le-sud-loungeset-lecce-5-delig-10
- De Loungeset Verona 5delig: http://www.blokker.nl/nl/blknl/le-sud-loungeset-verona-5-delig-2

Mocht u zelf een andere loungeset zien die meer bij uw smaak en/ of tuin past, dan hoor ik uw suggestie graag. Dit kunt u doorgeven door te mailen naar tuinmeubelen@blokker.nl ter attentie van van Saskia/ contact1173531. Telefonisch is dit uiteraard ook mogelijk via 0800-9131. Ook bij telefonisch contact graag vragen naar ondergetekende.

Ik zie uw reactie tegemoet.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Anita prins