Klacht: Gratis loten nog niet gekregen

M. Remmerts op 22 oktober 2021 over Lotto in de categorie Loterijen

Ik heb via vakantieveilingen 10 gratis loten bij Lotto gekregen. Ik moest dan wel een abonnement afsluiten, nou prima! Leek me ook wel leuk om eens aan zoiets mee te doen.
In juli aangemeld, te horen gekregen dat ik vanaf 4 september mee ging spelen, spannend!
Eenmaal 4 september, geen gratis loten te bekennen, alleen mijn abonnement van 1 lot. 6 september telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, die vertelde mij dat ik rond de 19e mijn gratis loten zou krijgen in de vorm van 2 vouchers van 10 euro. Nou prima!
1 oktober nog niks ontvangen, toen maar contact opgenomen via Facebook messenger klantcontact. Daar te horen gekregen dat ze er alles aan doen om te helpen, zou terugkoppeling krijgen. Dit krijg je dus niet! Weer contact gezocht, krijg ik 15 oktober dat ik het 1 deze dagen moest krijgen, nu is het 22 oktober en nog steeds niks ontvangen!

Ik vind dit ronduit slecht en echt geholpen wordt ik niet, wordt steeds gezegd dat ze het naar de juiste afdeling sturen en die pakken het op.
Nou nee dus!

Het is niet dat ik mijn abonnement opzeg als ik mijn gratis loten heb gehad. Maar als je zo behandeld wordt zou je dit wel gaan doen.

Ik wil gewoon waar ik recht op heb! Mijn 10 gratis loten.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Remmerts