Klacht: Loterij

op 20 mei 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Ik heb een keer met loterij mee gespeeld.ik werd gebeld via loterij en willen dat ik mee spellen.toen ik was opschool en kon niet praten en zei ik als het kan me later bellen. Toen ik werd gebeld door die medewerker en zeggen ze ja je kan spelen en kan heel veel prijzen winnen.ik heb na gedacht en ik zeg ik wil niet meespelen en hoef ook niks winnen.en toen zei de ze ja we hebben goede doelen voor mensen die geen eten hebben we hulpen met die geld en dat zo dingen.toen hij kon me overtuigen en ik zeg ja ik ga een keer spelen voor goede doelen omdat het voor goede doelen is en ik ging een keer meespelen.ik betaal en later automatisch werd ik verbinden met andere loterijen als nationale postcode en bankloterij en ik weet niet hoe.en toen later ik begrijp dat die 3 werken samen .het word elke maand 100 euro van mijn bankrekening af geschereven en toen ik ging hun bellen ik wil niet meespelen ik wou alleen een keer spelen.toen heb ik met een medewerker gesproken en zij zegt ik ga voor je stopt zitten.maar zij heeft niks gedaan en elke maand had ik zelfde probleem met afschrift van mijn rekening.en toen heb ik niet betaald laatste paar maanden en hebben ze die bedragen naar incasso gestuurd.ik laat jullie weten dat deze verhaal gebeurt.

Wanneer alle bedragen weg gaat en. Miss mijn geld die zogenaamd zeggen ze Is voor goede doel werd terug betaald dan ben ik tevreden maar hoef niet eigenlijk die geld ook terug betaald worden maar ze moeten stoppen met mensen oplichten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wahid 22