Klacht: lossestenen.nl, STOP met uw webwinkel!!!

op 03 juni 2021 over Lossestenen.nl in de categorie Internetshops - Speelgoed

Het handelen van de webwinkel lossestenen.nl is ronduit te belachelijk voor woorden. Ik heb op 29 april twee orders geplaatst. Alle blokjes waren leverbaar en de voorwaarden stelt dat het binnen 5 werkdagen wordt verstuurd. Na 4 weken kreeg ik eindelijk één van de twee orders binnen en je raadt het al… het was niet compleet. Over de tweede order heb ik helemaal geen correspondentie meer gehad. De ´klantenservice’ is niet te bereiken en op mails wordt gereageerd met ‘vanwege de pandemie kan het langer duren’. Nu kan het zijn dat de beste meneer het allemaal niet meer aankan, prima, maar STOP er dan gewoon mee in plaats van enthousiaste bouwers het leven zuur te maken!!

Voeg een review sectie toe aan je website waardoor mensen kunnen zien wat voor praktijken hier plaatsvinden. Geef VOORAF aan dat het tot 3 weken kan duren voor je iets ontvangt (dan bestel ik het wel ergens anders). Het beste lijkt mij als lossestenen.nl stopt met deze louche praktijken! Verkoop je zaak en inboedel of houdt je enkel bezig met bestellingen op maat!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lossestenen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lossestenen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas1337