Klacht: Loslaten laag Tomado Grillplaat XL

op 17 maart 2020 over Tomado in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer enof mevrouw,

Ik heb een Tomado Grillplaat XL.
Deze heb ik nu drie keer gebruikt.
Na de laatste keer (afgelopen zondag) zag ik bij het schoonmaken dat de laag waarop je bakt begon te blazen en toen ik er met een doekje over heen ging liet dit zelfs los!
Erg jammer, want nu kan ik hem niet meer gebruiken.

Graag een oplossing hiervoor.

Mvg Lilian

Gewenste Oplossing:

Vervanging van dit artikel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tomado over deze klacht.

Bericht van Tomado

6 maanden geleden - GeachteWij kunnen u hiervandaan niet helpen omdat alles rondom Tomado elektrisch via Blokker verloopt. Zij hebben de verkooprechten en verzorgen de service en garantie van de Tomado elektrische apparaten. Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Blokker:Via telefoonnummer: 088-9494800 Via Whatsapp: 0612823538 Via Twitter Via Facebook Via [email protected] Blokker is bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 20.00 uur.Voor reserveonderdelen kunt u kijken op de volgende websites: - Buyspareparts.eu - fiyo.nl - onderdelenhuis.nl - europart.nl - tristar.eu - emerio.euMet vriendelijke groet, Tomado Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian5043