Klacht: loskomend display van sony xperia 3

op 09 januari 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na 1 jaar gebruik laat het display los en word gerepareerd
na 9 maanden gaat het display weer los en word weer gerepareerd
na drie maanden en twee weken gaat het display weer los
bij telefonisch contact met sony werd mij gezegt dat ik de volgende reparatie zelf moest betalen omdat de garantie op de reparatie twee weken was verstreken. het toestel heeft dus in twee jaar tijd 3 x de zelfde klacht . dus is er nooit naar de oorzaak gekeken alleen weer vastgelijmt

Gewenste Oplossing:

ik wil dat het toestel gratis word gerepareerd of vervangen omdat het nooit goed is gemaakt drie keer de zelfde fout in twee jaar tijd duid op een fabrieks fout volgens mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht klony

10 maanden geleden - het imei nummer van mijn sony xperia z3 is 355188063093896 u kunt mij bellen op 0655102102 leusdenhof@gmail.com alvast bedankt voor uw reactie Hans Heijkoop

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, We hebben hierover intern een navraag uitgezet en zullen spoedig een reactie geven. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, We hebben deze situatie voorgelegd bij de productspecialist van Sony binnen ons bedrijf. Deze geeft aan dat uw toestel inmiddels buiten de garantietermijn van 2 jaar valt waardoor wij geen garantieherstelling meer kunnen uitvoeren. Mocht u het niet eens zijn met deze regeling, dan willen wij u adviseren om dit nogmaals bespreekbaar te maken bij Sony. Wij kunnen u helaas niet voorzien van de gewenste oplossing. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht klony

10 maanden geleden - U Moet de fout Niet bij Sony leggen Dynafix heeft tweemaal de oorzaak van het loskomende scherm niet gezocht en niet verholpen maar alleen het scherm weer vast geplakt Dus moet dynafix zelf de fout alsnog herstellen en niet Sony de schuld geven

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Wij repareren toestellen naar aanleiding van de reparatievoorwaarden van Sony. Wanneer de klacht zich vervolgens nogmaals voordoet buiten de garantieperiode hebben wij geen mogelijkheid om deze onder garantie te herstellen. Wanneer u het niet eens bent met deze regeling kunnen wij u zoals aangegeven alleen adviseren om contact op te nemen met Sony. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 16 maart 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Heeft op 16 maart 2017 om 13:08 geantwoord

Symptoom van de fabrieksfout verholpen voor een paar maanden Maar de fout nooit hersteld 3x in twee jaar zelfde probleem

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, Zoals aangegeven is dit helaas niet iets dat wij kosteloos kunnen verhelpen wanneer het toestel buiten garantie valt. Mocht u het niet eens zijn met deze regeling, dan kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht voor te leggen bij de fabrikant en tevens garantieverlener van uw toestel. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht klony

8 maanden geleden - Waarom gaat u nooit Inhoudelijk in op de manier van repareren door dynafix. Waarom de klacht nooit onderzocht en de oorzaak vasgesteld. Dan had u het steeds weer loskomende scherm kunnen voorkomen. nu blijf Ik als consument met een onbruikbaar toestel zitten. Julie moeten je schamen.

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Wij voeren reparaties uit conform de voorwaarden en procedures van de fabrikant. Zoals aangegeven willen wij u adviseren om contact op te nemen met de fabrikant wanneer u het niet eens bent met deze procedure en/of voorwaarden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door klony