Klacht: Los zittend scherm

op 31 augustus 2016 over Leeuw telecom in de categorie Telecomwinkels

Mijn zoon van.15 heeft zijn telefoon laten maken bij dit bedrijf in Alkmaar ze lijken op het oog vriendelijk als je maar betaal . Na een uurtje kon hij ze telefoon weer ophalen. bij thuis komst kwamen we er achter dat inplaats hij gemaakt was het nieuwe beeldscherm los zat .. hij ging terug en de medewerker vertelde dat hij gemaakt mocht worden maar natuurlijk tegen betaling mijn zoon die dus al ze spaargeld had verspilt aan het laten maken had dus geen centjes meer en ik helaas ook niet op hun website staat dat ze 60 dagen garantie geven .maarze zullen wel 60 seconde bedoelen want opeens was hun website niet meer goed althans dat beweerde de eigenaar. Een aantal dagen later weer terug gegaan weer uitgelegd en toen werd hem verteld dat er val schade was en het dus ze eigen schuld was en het niet gemaakt kon worden ja tegen uiteraard weer betaling .. de telefoon is natuurlijk niet gevallen maar ze weigeren gewoon de telefoon te maken en als je dan nog wat wil zeggen word je onbeschoft behandeld … tis bespottelijk dat ze een jongen van 15 zo oplichten en de schade niet willen herstellen

Als dit bedrijf alsnog zijn scherm vast zetten zodat hij zijn telefoon weer kan.gebruiken

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leeuw telecom

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leeuw telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lorennavw