Klacht: dag creme

HLds op 09 januari 2024 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie weken geleden dagcreme gekocht bij het Kruidvat
Het is echt niet te gebruiken.
Ik open het en het heeft een vieze geur. Is het een oude voorraad?
Graag antwoord op mijn vraag.
Mvr groet Henny Dekker

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een vergoeding krijgen of een nieuwe pot dagcreme

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van L’Oréal

10 maanden geleden - Beste Henny, Dankjewel voor je bericht via Klacht.nl over een dagcrème van L'Oréal Paris. Wat jammer om te lezen dat je de geur niet prettig vindt. Zou je in een reply op dit bericht een foto van de dagcrème willen sturen samen met het lotnummer (bijvoorbeeld: 28X301). Wij kunnen aan de hand van het lotnummer bepalen wanneer het product geproduceerd is. Geur is wel een persoonlijke beleving en zal door iedereen weer anders ervaren worden. Alvast bedankt en een fijne dag! Met vriendelijke groet L'Oréal Paris

Reactie van de melder van de klacht HLds

10 maanden geleden - Goedemiddag Ik kan helaas geen foto sturen van de creme, Het is Triple Active. Lotnr. 28X604. In afwachting van Uw antwoord. Henny Dekker

Bericht van L’Oréal

10 maanden geleden - Beste Henny, Bedankt voor het doorgeven van het lotnummer. De productie code van de Triple Active is in 2023. Dit betekent dat het geen oud product is. De geur is zoals het hoort te zijn, je ruikt de ingrediënten die verwerkt zijn in het product. Geur is heel persoonlijk en kan door iedereen anders worden ervaren. In dit geval kunnen wij niet tot een vergoeding overgaan. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, ​​​​​​​ L'Oréal Paris Consumer Care

Alle klachten die gemeld zijn door HLds