Klacht: L’Oréal Magix Retouch

op 17 oktober 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Goede middag,
Ik heb de uitgroei camouflage spray gekocht voor zwarte haren maar dat is 1 en al vuile boel; ik heb deze gebruikt hoe het moet, maar de spray is niet zo fijn dan gedacht, deze heeft een deel van mijn voorhoofd vol gespat; met als gevolg, toen ik het wou afvegen was heel mijn voorhoofd zwart; niet echt leuk wanneer je net geschminkt bent.
Ik had 2 sprays gekocht bij Di en zijn nu goed voor de vuilnis.. ik ga deze niet meer gebruiken!

Dat ze dezelfde kwaliteit hebben dan de spray dat je bij de kapper koopt.. is wel iets duurder maar deze wordt tenminste gekocht.. als iedereen ontevreden gaat zijn over het product, zal deze niet meer aangekocht worden. De oplossing is dus dezelfde kwaliteit te leveren, ook al is de aankoopprijs iets duurder.
Ik had toch ook graag mijn geld terug willen ontvangen of een aankoopbon?

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 januari 2017 om 09:56 geantwoord

Dankjewel voor je e-mail waarin je aangeeft een foutmelding te krijgen. Kan het zijn dat de MB's van de foto's te groot zijn? Misschien daar even naar kijken. Het klopt dat je het kan sturen naar info.conso@be.loreal.com. L'Orèal Nederland behandeld de mails van de Belgische consumenten. Zodra het lukt en we de gevraagde info. en foto binnenkrijgen dan zullen wij je zo snel mogelijk vouchers toesturen.

De vouchers zijn verstuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Zwanneke