Klacht: L’Oreal excellence creme geen 100% grijsdekking

op 13 augustus 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Mijn grijze haren zijn nog zichtbaar na het kleuren van Excellence creme 4.3 Midden Goudbruin, drievoudig verzorgende cremekleuring, slechts twee voor de prijs van een. Mooie aanbieding Het beloofd 100% grijsdekking zelfs hardnekkige grijze haren. nou heb ik alleen grijs haar in mijn pony.Verder is mijn haar donker bruin, dus niet te donker nemen anders is het verschil zo groot en zie je sneller een uitgroei. Helaas heb ik nog een pak over die ik niet meer ga gebruiken. Kan ik het pak inwisselen voor eventueel een andere kleur? graag advies wat te doen.

Graag advies wat de beste oplossing is om wel de grijze haren te laten dekken of eventueel het tweede pak omwisselen voor een andere kleur?

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 januari 2017 om 09:41 geantwoord

Dankjewel voor je bericht over Excellence 4.3 van L'Orèal via Klacht.nl, waarin je aangeeft niet tevreden te zijn met de grijsdekking van deze kleuring.

Het eindresultaat is afhankelijk van meerdere factoren zoals de ondergrond van het haar, de manier van toepassen etc. Wij kunnen uit je gegevens niet opmaken waarom de kleuring niet geleid heeft tot het gewenste resultaat. Het is daarom lastig om je dan een goed advies te geven. We hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken, dit is helaas niet gelukt.

Graag zouden wij je persoonlijk willen spreken om te kunnen overleggen. Wij vragen je daarom vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 en van 13:15 tot 16:30 uur op telefoonnummer 023-54 99 500.

Alle klachten die gemeld zijn door Manoe