Klacht: L’Oréal Colorista washout niet uitwasbaar.

op 17 augustus 2018 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb 3 maanden geleden mijn haar geverfd met de colorista washout turquoise. Nu is het probleem dat er op de verpakking staat dat de verf er na 2 tot 3 weken weer uit is. Maar dat is niet zo want ik loop nu al 3 maanden met groenschimmelkleurige haren. En daar wordt ik niet blij van. De eerste week was het een mooie kleur maar, hoe vaker je het wast, hoe lelijker de kleur wordt. Het gaat niet terug naar mijn goudblonde haren en het wordt alleen maar groener. Ik lijk op een zeemonster en daar wil ik niet langer mee lopen. Ik heb alle instructies gevolgd die op de verpakking stonden dus daar ligt het niet aan. Ik heb dit product gekocht om uit te proberen en het leek me leuk en nog het leukste was dat het uitwasbaar zou zijn. Maar daar is helaas helemaal niks van waar. Ik heb ook mijn kapster om raad gevraagd en die zegt doodleuk dat als ik het er ooit uit wil hebben dat ik mijn haar 2 of 3 keer moet bleken en dan mijn haar maar bruin moet verven. Toen dacht ik echt, waar ben ik aan begonnen, wat een hel. Waar moet ik dat geld vandaan halen? Je haar verven is heel duur en ik ben nog maar 14 jaar, dus ik kan nooit 100-200 euro neertellen voor mijn haar. Ik vind dit heel jammer dat ze dan ook nog door gaan verkopen met L’Oréal Colorista washout en dan nog meer mensen verdrietig maken met deze zooi. Ik wil echt niet langer over straat lopen met dit zeemonster kapsel.

Als ik niet hoef te betalen voor mijn haar te verven want dat is ontzettend duur vooral voor een 14 jarige die nog niet eens mag werken.

En als het kan dat L'Oréal stopt met het maken van nieuwe kleuren en stoppen met verkopen van L'Oréal Colorista washout

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Lillian14

3 maanden geleden - Geachte dames en heren, Mijn dochter heeft deze klacht een aantal weken ingediend em nog steeds geen reactie hierop ontvangen. Wilt u zo vriendelijk zijn en haar van haar verpest haar afhelpen? Dit kan echt niet langer. Anders zie ik me gedwongen andere stappen te nemen. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Susanne Becker Moeder van Lillian van den Berg

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lillian14