Klacht: L’oreal colorista

op 17 maart 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste
Ik heb gisteren mijn haar gekleurd met de nieuwe
wash out colorista pastel blauw. Mijn haar was platina blond. Maar dit resultaat had ik helemaal niet verwacht. Mijn haar is gewoonweg een regenboog geworden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 20 maart 2017 om 15:06 geantwoord

Dankjewel voor je bericht via Klacht.nl over de Colorista Wash out blue. Wat fijn dat je onze producten gebruikt.

Jammer om te lezen dat je deze keer teleurgesteld bent door ons product. Wij gaan je feedback gebruiken om ons product nog beter te maken in de toekomst.

We tonen het uiteindelijke kleurresultaat dat je kunt verwachten door middel van lokjes op onze verpakking. Hierbij wordt uitgegaan van een natuurlijke haarkleur. Er zijn echter meerdere factoren die het eindresultaat kunnen beïnvloeden, waardoor het resultaat kan afwijken van je verwachtingen.
Hieronder geven wij een advies om je haarkleur wat natuurlijker te maken. De tips zorgen ervoor dat het teveel aan kleurdeeltjes op een zachte manier uit het haar verdwijnt:

• Breng een milde, iedere dag shampoo (niet voor gekleurd haar) zeer dik aan op droog haar;
• Dek het geheel af met plasticfolie of een douchemuts en laat het 15 minuten inwerken;
• Voeg water toe zodat de shampoo gaat schuimen en spoel deze goed uit;
• Breng vervolgens een verzorgende crèmespoeling of masker aan op handdoek droog haar en laat deze tevens 15 minuten met plasticfolie inwerken.

Herhaal deze behandeling een aantal keer, verspreid over enkele dagen totdat je de gewenste kleur hebt bereikt.

Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te brengen van je bevindingen.

Alle klachten die gemeld zijn door xNishaa