Klacht: L’Oréal colarista

op 19 april 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Goedemorgen ik heb gisteren L’Oréal colarista blond platina in mijn haar gezet en ik dacht het zou goed pakken ook op bruin haar zoals staat aangegeven op het pak nou niks is minder waar ben nu zo geel oranje als een kanarie ik vind dit niet kunnen ik leef van weekgeld en dacht goede verf te hebben maar nu loop ik dis voor gek wand het ziet er niet uit ben hier niet blij mee

Ik zou het fijn vinden als jullie met een oplossing komen wand dit klopt niet met wat er op het pak staat

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over L’Oréal is afgesloten door de melder van de klacht.

L’Oréal

Heeft op 08 juni 2017 om 12:38 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Tamara gezocht. Wij hebben samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat Tamara de Infinia Préférence 7.3 en 6.0 in goede orde heeft ontvangen en met volle tevredenheid heeft gebruikt.

Alle klachten die gemeld zijn door Hunnybunny