Klacht: Loonbeslag zonder berekening van beslagvrije voet

op 03 oktober 2016 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

Ik heb een ww uitkering van ongveer 330 per mnd en daar gaat al 100 vanaf door het uwv afgelopemaand heeft de firma de erst gewoon opgeeist zonder berekening v/d beslagvrije voet eveneens liegen ze dat ik persoonlijk in juni 2016 een broef zoudne hebebn aangepakt van hun medewerker dit is ook onjuist was niet eens op het adres nu heb ik verzocht om een herberekening en ebweert men niet alles tehebben ontvangen via post als ik geen toeslagen krijg en privacy moet respecteren van mede bewooner en verhuurder dan gaat dat voor deze pratijken doen ze dagekijks en is inopdracht van direct pay

Ik ben aps teverden als alles wat ten onrechte is ingehouden aan mij terug word betaald omdat het onder d ebeslagvrije voet was en is en wel binnen 2 weken omdat ik ook huur enz heb en ook met d efiscus een betalings regeling wil en deze zijn eerst recht hebbende net asl het uwv

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belgische Grafzerk