Klacht: loonbeslag zieke werknemer

op 30 november 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Na een rechtszaak op 15-06-2016 als algemeen directeur, zonder beperkingen en niet naleven opium wet en wet poortwachter van de aandeelhouder, is goedkeuring verleend door de rechtbank te Zwolle aan mijn ontslag na een onterechte opstaande voet ontslag aanzegging door de aandeelhouder. ING NV is kapitaalverstrekker in de BV en mijn hypotheek en eist nu 2/3 van mijn inkomen op voor betalingen van de hypotheeklasten. Syncasso, Agin Pranger en ING NV zijn op de hoogte van de situatie en leggen beslag. ING NV maakt zich schuldig aan deelname aan een criminele organisatie en bewuste faillissementsfraude.

Ik ben tevreden als wet poortwachter wordt nageleefd en mij middels out-placement een gelijksoortige baan wordt aangeboden met gelijkwaardige arbeidsvoorwaarden of afbetaling van de geleden schade.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door albert1964