Klacht: Kan mijn ongebruikte inbouw Miele oven niet omruilen.Krijg geen medewerking.Zet hem op marktplaats ,daarna kunt u de (de veel duurdere )oven kopen met coulantie…

Fam.A.Hamelink op 12 november 2017 over Logus in de categorie Aannemers

Wij hebben in ons nieuwbouwhuis,voor de oplevering onze keuken mogen laten zetten.Door de fa.Logus de hoop in Terneuzen.De apparatuur is van Miele.Wij hebben tijdens de aanschaf geen uitleg gekregen wat de mogelijkheden waren wat betreft bak ovens.Ik dacht een bakoven is een bakoven.Ook is er niet op gewezen dat er een experience center te bezoeken was van Miele in Vianen.9 en 10 oktober is onze keuken geplaatst en 28 oktober was er een demonstratie van Miele o.a. ook over bakovens bij Logus de Hoop in Terneuzen.Daar zagen wij dat er een bakoven was met automatische programmering en vocht regulering.Enkele honderden euro’s duurder dan de bakoven van ons.Hadden wij dat geweten dan hadden wij de duurdere bakoven laten inbouwen.Wij hebben meteen kontakt gezocht met de verkoop leiding van Logus voor omruiling vd inbouwbakovenHij is nog niet gebruikt ,pas begin december verhuizen wij.Zij konden niets voor ons dien alleen t advies om de bakoven te plaatsen op marktplaats, en daarna terug te komen om de duurdere bakoven te kopen.Van omruiling was geen sprake.Ook nog Miele Vianen benadert maar zei konden ook niets doen voor ons en zeiden stuur maar een mail naar Logus de Hoop en vraag nogmaals of zij toch nog iets zouden kunnen doen .Wij waren zo teleurgesteld dat we deze klacht nu indienen en hopen alsnog dat er een oplossing wordt aangeboden voor begin december.Wij willen de duurdere prijs betalen .

Wij zijn tevreden als Logus de Hoop en Miele onze goedkopere bakoven inruilt voor de duurdere bakoven met automatische programmering en vocht regulering.Onze klacht serieus neemt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Logus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Logus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door