Klacht: Logistiek is een ramp en bellen kost 60 ct per gesprek.

op 07 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een vloerkleed besteld waarvan de levertijd 2-3 werkdagen zou zijn, maar nu ruim 3 weken later ben ik 3 telefoontjes naar een 0900-nummer en een hoop ergernis verder. Mede omdat het een cadeau betreft.

Toen ik aangaf dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld gewoon terug wil, gaven ze aan dat helaas niet te kunnen, want het is verzonden. Alleen weet niemand waar het artikel is. Maar hij was echt al op 1 juni verzonden. Het antwoord van de klantenservice blijft steevast \\\” U zult toch nog even geduld moeten hebben, want pas na 1 maand kunnen wij een onderzoek instellen. Wij horen graag van u NA 30 juni. \\\”.

ik word hier moedeloos van dat ik telkens a 60 ct per gesprek moet bellen en zij zelf geen enkele moeite doen om de klant te informeren.

Ik wil weten waar het artikel is (en wanneer ik deze ontvang) of anders in ieder geval mijn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 28 juli 2017 om 17:02 geantwoord

Het vloerkleed wat besteld is door klant hebben wij geannuleerd, en dit is gecrediteerd van het account van de klant. De levering duurde langer dan aangegeven stond op de site. helaas was door een probleem in het logistieke proces de levering niet mogelijk. Mocht de klant het artikel opnieuw willen bestellen dan kan dit.

OTTO
klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door blapre