Klacht: Logeren in een stad..maar niet in Martin’s Central Park (Brussel)

Nijmegen op 29 mei 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben een tegoedpas van HEMA voor “Logeren in een stad”. In het boekje dat erbij hoort, staat Martin’s Central Park als één van de opties. Wij hebben gebeld met het hotel om te reserveren, maar volgens het hotel zijn alle kamers bezet op de door ons aangegeven datum. Bij het doorgeven van een andere datum krijgen wij te horen dat zij dan ook bezet zijn. Dit in tegenstelling tot de informatie op meerdere verschillende websites, inclusief de website van het hotel zelf. Hierop staat namelijk dat de kamers wél beschikbaar zijn! Vervolgens weer contact gehad met het hotel…nu krijgen wij te horen dat we € 170 extra moeten betalen als wij doordeweeks willen reserveren. Dit is toch geen normale gang van zaken! Nergens in de voorwaarden van de HEMA lekker weg staat dat een hotel dit soort dingen mag eisen! Daarom hebben wij contact opgenomen met de HEMA klachtenlijn. Nadat wij het hele verhaal hebben meegedeeld aan de medewerkster aan de lijn, heeft zij gebeld met het hotel. De medewerkster deelt mij mee dat het hotel blijft vasthouden dat de kamers bezet zijn op de door ons aangegeven data en dat zij daarom niets voor mij kan betekenen. Wij krijgen het advies om dan maar naar het andere hotel in Brussel te gaan.

Wij zijn niet tevreden over de manier waarop dit probleem is “opgelost”. Wij willen niet naar een ander hotel! Wij hebben gekozen voor dit hotel en wij vinden het belachelijk dat er extra eisen worden gesteld en dat wij extra moeten betalen! Dit gaat toch tegen de regels van de tegoedpas in! En waarom steekt de medewerkster van de klachtenlijn hier niet meer energie in? Wij hebben toch duidelijk gemaakt dat de medewerker van het hotel zeer onprofessioneel te werk gaat en ons rare eisen stelt?!

Wij willen op korte termijn een oplossing voor dit probleem: dit houdt in dat wij een kamer willen boeken in het Martin's Central Park te Brussel op de door ons opgegeven datum ZONDER extra kosten en inclusief ontbijt.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

Bericht van HEMA Lekker Weg

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht, welke wij via dit forum in goede orde hebben ontvangen. Daar u tevens uw klacht per e-mail naar ons heeft toegezonden, zullen wij uw klacht intern in behandeling nemen en u ook vanuit onze klachtenafdeling van een inhoudelijke reactie voorzien. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Service HEMA lekker weg I: http://www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA Lekker Weg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HEMA Lekker Weg

Heeft op 06 juni 2012 om 16:42 geantwoord

Inhoud klacht nader uitgezocht en klant bedankt voor feedback en van uitleg voorzien. Aangegeven dat deze onze hulp kan inschakelen bij het eventueel willen boeken van een ander hotel, daar dit hotel geen kamer meer op de gewenste datum beschikbaar heeft.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van HEMA Lekker Weg beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door