Klacht: Loft laminaat VT wonen waardeloos

op 21 augustus 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

3 weken geleden loft laminaat van VT wonen gekocht bij karwei in nijmegen naar 2 weken kwamen de eerste vlekken laminaat heeft veel productie fouten ook op de naden veel kleur verschil in de stroken we zijn naar karwei geweest daar vullen ze een klachten formulier in naar een week niks gehoord zelf gebeld vandaag 21 08 2017 mail van klanten service wij hebben de vloer al verwijdert we moesten de vloer laten liggen ….. uhm te laat karwei vloer terug gebracht naar nijmegen naar daar beschofd behandeld te zijn door de medewerker achter de balie en dito bedrijfsleider ter plekke gebeld met intergamma de dame aan de telefoon mag ook een cursus cominucatie gaan volgen heeft ons uit eindelijk alleen maar af geblaft en gooide de hoorn er op want wij spraken haar niet aan met u karwei wil expert laten komen de meneer snapt niet dat een expert dit niet kan op lossen om dat het probleem in de top laag zit als je voelt over het laminaat is de vloer ruw en op de plekken waar ze zit bij de bank op op de stoel aan de tafel word de vloer glad en gaat glimmen heb bij eerste bezoek aan karwei stuk mee genomen waar dit probleem duidelijk te zien is op flora zoals radar de site van karwei en hier komt deze klacht vaak voor karwei weigert ons geld terug gegeven heb de vloer daar achter gelaten om dat we er gewoon koppijn van krijgen binnen 30 dagen retour of ruilen gaat bij karwei niet op wij voelen ons zwaar genaaid omdat dit probleem al lang bekend is bij de firma list en bedrog en ze verkopen die rotzooi nog steeds heb inmiddels geschillen commissie er op gezet nu is het af wachten ……karwei scoort zo geen punten als je op deze manier je geld moet verdienen

Geld terug nieuwe ondervloer die nu ook kapot gaat excuses vergoeding kosten geschillen comissie vergoeding voor de gemaakte kost voor het leggen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolandamarc