Klacht: LOAV302009095 kapotte schoenen

Jose83 op 22 december 2019 over Loavies in de categorie Internetshops - Kleding

LOAV302009095

Tijdens Blackfriday heb ik schoenen en een broek (kapot op de naad) bij jullie besteld. De schoenen waren te klein en heb ik op eigen kosten retour gestuurd om ze te ruilen. De nieuwe schoenen kreeg ik maar niet binnen. Na eindelijk reactie te hebben gehad bleek dat het niet goed verwerkt was. Ik kreeg netjes een code om zonder verzendkosten te bestellen.

Een paar dagen later ontving ik de nieuwe schoenen alleen deze waren deze kapot. Ik kreeg als reactie dat ik ze met 25% korting mocht houden maar dit wil ik niet! Ik wil ze retour sturen maar deze kosten ga ik niet betalen. Ik heb er niet voor gekozen kapotte schoenen te krijgen.

Ik wil graag een code van jullie ontvangen zodat ik mijn bestelling kan retourneren!

Mvg José Aalbers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Loavies

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Loavies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jose83