Mijn Klacht:
In 2014 heb ik 2 steunkous en besteld en opgehaald bij livit Maasstad weg te Rotterdam ,waarvoor aanpas en aanmeet kosten in rekening zijn gebracht zonder dat deze zijn aangemeten dan wel aangepast.Dus in april per mail geïnformeerd naar de prijs van een steunkous zonder aanmeet aanpas kosten. Voorts wilde ik weten of te mogelijk was om deze in het donkerblauw te bestellen. Het antwoord was dat het niet mogelijk was om van hetzelfde merk deze in te blauw te bestellen en kreeg t advies een afspraak maken om dit met de consulent te bespreken. Ik heb hier toen vanaf gezien en niets besteld. Echter heden ontving ik een herinnering met het verzoek n openstaande bedrag van 57 euro binnen 14 dagen te voldoen. Wordt er 57 euro in rekening gebracht het voor het verstrekken van informatie???
Gewenste Oplossing:
Hoe het mogelijk is dat er n herinnering verzonden wordt terwijl je geen akkoord hebt gegeven om een kous te bestellen en ook geen kous ontvangen hebt. GAARNE UITLEG EN CORRECTIE!!!!