Klacht: Liquid home

op 06 december 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

9 maanden geleden - Geachte Sebastiaan 96p, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

9 maanden geleden - Geachte Sebastiaan 96p, Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken, Een van onze medewerkers heeft u een email verzonden waarop u mag reageren. Mocht het zijn dat u niets in de inbox ziet adviseren wij in uw spamfolder te kijken. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

9 maanden geleden - Geachte Sebastiaan 96p, Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. In geval wij geen reactie ontvangen zullen wij de klacht sluiten en kunt u reageren wanneer gewenst op de aan u verzonden email. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht Sebastiaan 96p

9 maanden geleden - opgelost, de telefoon in vliegtuig modus gezet en de hele toestand op het linkerscherm uit :)

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 15 december 2017 om 11:23 geantwoord

Geachte Sebastiaan 96p

Fijn om te horen dat uw toestel weer werkt,

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Sebastiaan 96p