Klacht: Ongevraagd lid van de club na melden klacht loslatende touwtjes theezakjes

op 07 maart 2018 over Lipton in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nadat ik de moeite heb genomen een klacht in te dienen bij Lipton over loslatende touwtjes van de Full English Pyramid zakjes – (wat al redelijk ergerlijk was omdat ze je hele doopceel lijken te willen hebben en een irritant Captcha quizzje te moeten doen om te bewijzen dat ik geen robot ben)- kreeg ik bij het doorsturen doodleuk de blije melding dat ik van harte welkom werd geheten bij de Lipton club met nog wat meer onzin alsof ik me aangemeld heb voor iets heel leuks.
\”Wat???? Ik meld een klacht over thee en dan ongevraagd dit? Pardon? Ik wil helemaal geen lid worden. Ik ben boos!!! Nu zeker.
Behalve irritatie ben ik bang dat ik nu ongevraagd reclame mailing ga krijgen. Ik heb het vinkje verwijderd uit het vakje of je post wil ontvangen, dus neem aan dat het dan ook niet gebeurt.
Voor mij is het klaar, einde Lipton producten voor ons gezin.
Bert Veldhoven

Excuses van Lipton en de garantie dat ik GEEN reclame via Lipton of derden ga ontvangen en geen lid van welke club dan ook ben.
Verder verwacht ik dat Lipton deze onzinnige melding weghaalt nadat iemand een klacht heeft ingediend.
De oorspronkelijke klacht van de losse touwtjes oplossen is nu triviaal, ik denk niet dat ik nog Lipton koop.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lipton

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lipton nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Veldhoven